sábado, 12 de abril de 2008

Sorpresa: Un dia a Roma

La nit anterior no vaig poder dormir bé. Volia que tot sortis genial. Havíem de celebrar com calia l'aniversari (14 d'abril) i el títol de pilot del meu xicot. Li tenia preparada una sorpresa.

Setmanes abans li havia preguntat si tenia algun compromis pel dia 12 d'abril i si no era així, si em deixava organitzar aquest dia. Ell em va donar permis per fer-ho. Aixi que vaig comprar 4 billets d'avió,2 d'anada i 2 de tornada a Vueling pel dia 12. Vueling vola amb Airbus. PERFECTE. És el tipus de model d'avió en el que ell havia acabat un curset feia poc. Sortíem a les 6:55 del Prat i arribàvem a les 8: 40 a l'aeroport de Fiumicino (també anomenat Leonardo da Vinci ) a Roma. Tardariem menys que la durada d'un partit de fútbol. Tornaríem amb l'avió de les 20:50. Si de l'aeroport fins a Roma tardaríem uns 35 minuts d'anada i uns 35 minuts de tornada i hauríem d'estar 1 hora abans més o menys per facturar, comptava que tindríem com a mínim 8 hores per gaudir de la Ciutat Eterna.

Ell no va saber el destí ni que faríem fins l'últim moment, quan es va adonar que anàvem cap a l'aeroport. L'única dada que li vaig donar es que veuríem un riu ( Em referia al Tíber). No podia imaginar que agafaríem un avió. Pensava que aniríem per terres catalanes.